tisdag 30 april 2013

Lunchdags & Valborg!

En smarrig lunch bestående av havrepannkakor är intagen. Mättande och goda! Att rekommendera.



Jag och barnen har varit ute på en minipromenad så Skorpan fick cykla lite. Uträttade lite ärenden i mataffären gjorde vi också. Lillebror är inte pigg. Lite feber och väldigt ledsen :(

Så kvällen blir alltså lugn för oss. Och kanske som för vilken barnfamilj som helst. Eller!? Klackarna i taket roar mig inte så stort dess dagar. Men lite vin blir det allt till kvällens middag. 300 fria kcal/vecka har man. Och jag lägger mina på vinet ikväll.

Jag önskar er en Trevlig Valborg! Och ta en extra funderare kring våra fyrbenta vänner. Smällare och raketer och 4-benta är ingen bra kombination.

/Mama, är glad och tacksam för sitt engagemang i träningen och kosten. Med det drar hon upp byxorna som gärna vill hasa ner - och åker iväg för att prova ett par nya ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar