lördag 6 april 2013

Jag behöver den här tiden...

...för att komma i ordning i vår nya stad med vårt nya liv. Låter kanske dramatiskt men det är faktiskt en enorm förändring som gjorts. En förändring som kräver en twist på livet! Och det har vi gjort nu.

Blogga är inte direkt prio 1. Iaf inte när jg inte får betalt för det :)

Sakta men säkert börjar vårt hem ta form. Skorpans lilla oroliga kropp har hämtat sig från div. funderingar som bara en barnkropp kan göra. Lillebror hakar på som om inget har hänt.
Lillebror vars utveckling går i en väldans fart. Raketfart faktiskt.

Nu ska jag sova för imorgon kommer världens bästa J och besöker oss!!! Kan knappt vänta. Det var så länge sen vi sågs. Och jag känner mig som när jag var liten och det var dagen före julafton! Tjohoo va kul det ska bli.

Och vet ni...imorgon sover vi för första gången i nya hemmet. Nej, ännu har vi inte checkat ut från vilohemmet :)

/Mama, ser även fram emot morgondagen 3e vända till IKEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar