måndag 2 juni 2014

Livet - när det är som bäst <3

Plötsligt är allt över. Stilla. Det känns som om jag fått lock för öronen. Svårt att höra alla fantastiskt goda nyheterna som strömmar in. 

Ni som fött barn kanske minns känslan precis när värkarbetet börjat. Precis när det går upp för en att "nu är det dags". I samma stund går man in i sig själv. Kroppen sköter allt och du förbereder dig för ditt livs största och längsta maraton.

Just den sekunden när man kliver in i sig själv och stänger ute resten av världen - DÄR har jag befunnit mig hela dagen idag. 

Överlevnad - kan jag tro.

Det är ett mirakel att kroppen fungerar som den gör. Det tackar vi för!

Men just nu lever jag fullt ut för varje sekund som går. Jag är och kommer alltid vara tacksam för det fantastiska land vi bor i. Vården, omsorgen säkerhetsnätet som omsluter oss - fångar upp oss.

Förälskelsen är total.

/Mama, är påväg hem med sin fina, friska familj <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar