fredag 27 februari 2015

Jag har världens roligaste jobb!

Fredagskänslan är här igen! Hur härligt?
Sitter med ett glas rött och njuter av tillvaron.

Jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb! Jag har nog fått världens bästa jobb!!! Så fritt, spontant, givande men krävande och allvarligt. Allt på en gång. Men ändå så himla bra!

Dagarna flyger fram och jag längtar alltid till nästa dag. Nästa vecka ska jag jobba lite mer själv med egna uppdrag vilket ska bli spännande!

Helgen här hemma kommer gå i träningens tecken! Och min man ska jobba. Så när han inte jobbar så tränar jag och när han jobbar så hänger jag med barnen <3 Blir himla bra. Börjar morgondagen med en långpromenad på 1,5h vid 6:30. Sen är dagen i rullning.

Vad händer en fredag som denna hos er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar