torsdag 12 juni 2014

Med tunga steg...

...stängde vi dörren bakom oss igår och gick mot bilen. 
För sista gången lämnade vi den mest underbara FS man kan tänka sig, bakom oss. Fy så hemskt det kändes.
Jag som förberett så fint tal för personalen fick inte fram ett ljud utan tokgrät så de stackars barnen på FS frågade om jag hade ont någonstans <3

....ja i hjärtat gör det ont.

Men redan imorgon ska vi hälsa på på vår nya FS. Som ligger nära där vi bygger huset. Vårt förstahandsval blev det vilket vi självklart är jätteglada över. Men det är omöjligt att få det så bra som vi haft det :)

Stegar vidare med mina tunga steg. Letar och söker jobb som en tok. Att det ska vara så jäkla svårt!!! Det är inte så att jag försöker överta stadsministerns plats. Inte heller någons VD eller chefsposition. Det är ju bara...jag! Ett litet jobb till mig.

Det enda kravet jag har är att tjäna något mer än A-kassan. Jag kan inte jobba skift. Och jag kan heller inte jobba helger. 

Annars är jag ett jävla kap att anställa!!!

Kom igen nu då! Hosta upp lite tjänster snälla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar