torsdag 31 juli 2014

Vilodag, besvikelse och nätshopping

Idag är det vilodag från gymmet. Det hade egentligen passat så bra att sticka iväg denna morgonen också. Jag kände mig utvilad och pigg när Lillebror ville gå upp 05:30!!!!! Men nej. Ingen styrka idag. Idag är det förbränning som gäller.

Hur som helst. På morgonen har jag fått iväg ett mail till företaget jag beställde cherekringarna ifrån. Jag har inte fått leveransen därifrån ännu. Väldigt dåligt när de lovar snabb leverans. Dessutom har jag förskottsbetalat. Så skickar de inte ringarna idag avbeställer jag dem.

Som plåster på såret tröstshoppade barnkläder via nätet istället. Oj så roligt det är! Förstår inte riktigt det skojiga egentligen. Men det är väl någon påhittad diagnos jag har.

Båda barnen är nu vakna och mannen sover. Det vankas frukost hos Taikon's! Bästa målet på dagen!

Mama, börjar kunna replikerna i "Lazy Town" - som stått på sen 05:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar