onsdag 30 juli 2014

Mitt gym kl 07:00

Jag försöker träna i gymmet 4ggr/v. Då är jag nöjd. Det är mitt mål. Men ofta blir det bara 3ggr/v. Sen försöker jag gå på klasser däremellan och har självklart vilodagar. Över sommaren har det dess värre varit alldeles för många vilodagar :)

Men nu har jag tagit tag i rutinerna igen och mår som bäst av det!

Så, 06:30 ringer telefonen och talar snällt om att gymmet väntar. 06:55 står jag med näsan tryckt mot rutan och väntar på att de ska öppna. Morgonträning är absolut det bästa - när det gäller gymträning.

Tänkte jag skulle ta er med på ett liten tur i de områden jag rör mig de flesta dagarna. OBS! Detta är bara på halva övervåningen. Det finns en halva till. En undervåning, OCH ett nytt crossfit palats precis intill huvudbyggnaden. Detta är STORT!

Repan med häng!

Hänget!

Del av cardiomaskiner.

Lilla gymdelen övre plan (mitt hak)

Min plats! :)

Min plats igen...

En död och slut jag ca 07:55

Efter detta väntar en brakfrukost med gröt, färsk frukt och kanel. Kokt ägg, knäcke och SJÄLVKLART K.A.F.F.E.!!! Tränad, äten, duschad och klar kl 09:00 och jag har hela dagen framför mig.

Dessa dagar kan inte bli bättre. Aldrig!

/Mama, kryper upp i soffan och inväntar mannen (som nattar barnen) ikväll blir det hyrfilm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar