lördag 19 juli 2014

Sommaren händer!

Vad händer egentligen!? Jo, sommaren händer!!!

Jag lyser med min frånvaro och suger på att uppdatera. Men sommaren händer!!!

Semestern är här och jag är dagvild. Har inte längre koll på om det är vardag eller helg. Och DET är semester!

Gothia Cup har vinkat av årets härliga deltagare. Men härligast var så klart systerdotterns lag GIF som gjorde en stålande insats och åkte hem med bronset i fickan! DUKTIGA tjejer!

Syster med familj bodde över hos oss och det var så mysigt. Vinkväll hann vi med och idag innan deras hemfärd blev det poolhäng. 

På eftermiddagen har jag gjort (nyttiga) matlådor innehållande kyckling, kokta grönsaker och mathavre. Packat frysen full. 
Semester i all ära. Men inte från nyttig mat och träning. Vi kör på.

Men inte ikväll. Nu kör jag rosé för hela slanten!!!

 
/Mama, saknar sin Västeråsfamilj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar