söndag 17 augusti 2014

Middagsbestyr och resultat av ansiktsmask!

Idag körde vi på lite quornfyllda paprikor med het spetskålsallad! Mycket bra om jag får säga det själv! Kan verkligen rekommendera salladen. Passar även utmärkt till kryddig mat, exempelvis grillat.


Men för att övergå till något mycket roligare.
För ett par dagar sedan provade jag en ansiktsmask från Bodyshop "Tea tree". Den är magisk kan jag meddela. Önskar jag hade tagit för/efterbilder. Men den är fantastiskt. Alltså, rekommenderar jag den alla gånger.

Jag har stresshy där mitt ansikte alltid blir lidande när det är för mycket med livet. Livet händer ju. Men nu kan jag säga att jag hittat ett hjälpmedel! Efter att jag haft masken la jag en vanlig fuktcreme och gick och la mig. På morgonen var alla röda blemmor istället ljusrosa. Kvisslor och rodnader torkade och till viss del helt borta.
För att inte säga för mycket provade jag den dagen efter igen - med tanke på att det kunde vara en tillfällighet. Men det blev då ännu bättre! Den är helt enkelt magisk. Och jag kommer aldrig att släppa den ifrån mig.

/Mama, ger den 5/5 Mama´s :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar