måndag 12 januari 2015

Efter en lång semester...

...funderar jag på att ta upp bloggandet igen! 

Jag har saknat skrivandet. Men inte portalen. Vill hitta en annan plattform. Eller ännu bättre. Skaffa en .se eller .com sida!!! Woop woop!!!

Både jul och nyår har passerat. En tid som innefattat alla känslor i registret. Så det är på gott och ont att det är över. 

Nu har jag precis tagit mig igenom en ordentligt förkylning med hosta, cocillana och nässpray. Och så här på bättringsvägen så väntar imorgon äntligen ett pass på gymmet. 

Längtar så jag blir tokig. Fattar inte hur jag en gång INTE tränade. Hur tung, uppsvälld och trött känner jag mig inte av att ligga på soffan och som högst ta mig ut till postlådan och tillbaka.
Nej tack till det! 

Efter en hysterisk dag med en massa skit att ta tag i lider den äntligen mot sitt slut. Jag fortsätter mitt soffhäng ett par timmar till. Sen är det slut på den biten.

/Mama, is back! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar