onsdag 14 januari 2015

Tyg påväg & Anna-letande

Snart har jag turen att få helt nya och specialsydda gardiner!!! Mamma kommer nämligen och hjälper mig!!! Tjohoo för mamma.

Jag klickade hem tyg från Jotex idag. Grå och vit-randiga


Som ny kund hade de servicen att kunden ska få sin leverans på 48h. Kalas! - då mamma kommer till helgen.

Så det blir roll up gardiner av detta tyget. En gardin som kommer sitta inne i fönstret istället för att ligga utanpå fodret. Tror det kan bli bra!

Dagen idag har jag ägnat åt att hitta Anna! Anna i Frost!
Innan jul slog jag knut på mig själv för att hitta Elsa. Då fanns bara Anna överallt. Jag fick tag på Elsa. Men nu vill ju Elsa ha sin syster också. Så klart. Så nu letar jag en Anna-docka. Pju!


Så snälla! Hittar ni Anna...hör gärna av er! Hon ska bli en dyrbar gåva :)

Nu ska jag klippa igen mina blå. Morgondagen börjar på gymmet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar