fredag 20 februari 2015

En av mina bästa arbetsdagar någonsin

Fredagskänslan i sig är ju härligare än något annat. Eller hur? Att sen lägga till den mest givande, finaste och mest utvecklande arbetsdagen jag kan minnas under mina arbetande år. Hur bra blir inte det???
Det blir fantastiskt!!!!

Och som grädde på moset kommer bästis hit imorgon och leker med mig och barnen. Vilken helg!!!!!

Jag lovar hela tiden att jag ska bli bättre på att blogga men detta är sååå tråkig portal och jag måste verkligen hitta en ny. Nytänk. Färger. Mer livfull. Jag ska hitta rätt. En dag.

Vet inte hur många gånger jag går in här, öppnar en ny sida - och stänger ner den igen - tom. 

Men jag jobbar på det.

Just nu jobbar jag bara och trivs mer än vad jag tidigare gjort på något annat ställe. Jag har fått ett fantastiskt jobb!!!

Imorgon åker jag och barnen in till stan för att hämta bästis. Sen blir det till PoP och fixa nya skalisar till Lillebror och fleece till Skorpan!

Vad händer hos er i helgen!?

/Mama, älskar känslan av fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar