söndag 27 februari 2011

Pannkakorna...

...blev en succé här hemma i alla fall! Hur blev de hos er?
Liten intog dem med varma hallon och grädde. Nu ligger ALLA kläderna i tvättmaskinen fulla med hallon. Badet väntar för Liten :)

Idag blev ingen bra träningsdag för mig. Får se dagen som en vilodag istället. Imorgon tas det nya tag. Löpning och Pump står på schemat då.
Två promenader har det blivit idag. Sedvanliga push och sit gjorde jag imorse och hoppas jag ska komma ihåg dem ikväll också.

Jag håller på att lägga upp ett träningsprogram om dagar 12 i stöten. Där ingår 10h träning/v. Vi får se hur jag kommer att lösa det och hur det kommer att se ut. Återkommer med det.

Dagens tips:
Krom är bra mot sötsug. Det hjälper till att hålla blodsockret på en jämn nivå. Det tar ca 3 veckor innan effekten uppnås. Ett piller om dagen!

1 kommentar:

  1. <3 kram på dig!! Pankisarna ska prövas!!!
    tisfis

    SvaraRadera