söndag 27 februari 2011

Lunchtips!

Tänkte presentera en variant på pannkakor som jag nyss kommit över (som jag står och lagar till i stunden) i en av mina favvo bloggar jag följer. Jag har alltså inte provat dem själv ännu men är på god väg.

3 ägg
2½dl mjölk
2msk fiberhusk
lite salt

Vispa ihop allt och låt husken svälla ca 5min innan stekning.

Serveras med varma hallon och keso. Liten får vispad grädde om hon vill!

Promenad med vagnen är redan avklarad. Pumpen som var planerad inför eftermiddagen måste jag ställa in då Liten inte tycks kunna vara hemma själv ännu ;)

Lycka till!

2 kommentarer:

  1. mmmm eftersom jag har pankisar som favvo ska detta absolut prövas!!!! Kram Tisfis!

    SvaraRadera
  2. Va härligt att höra. Då väntar jag med spänning på ett utlåtande. Jag ska snart berätta vad Liten tyckte om det! :) KRAM

    SvaraRadera