söndag 29 december 2013

God Jul!...

...så här ett par dagar senare! :) Vi har haft en toppenjul trots stora förändringar i vår sedvanliga tradition. 

Igår landade vi på hemmaplan efter en tripp till min familj. Ett snabbt och hysterisk besök med alldeles för många man ville träffa men med alldeles för lite tid. 

Det viktigaste av allt var att mina föräldrar och syskon fick träffa barnen! Och det fick de! <3

Jag har (som ni kanske inte ens minns längre) babblat om en stor förändring och en stor överraskning som jag skulle kläcka här på bloggen för lääänge sen. Men då det dragit ut på tiden så har det inte funkat. Nu trodde vi att det skulle vara klart att kunna berätta på julafton - men icke! 
Så nu vet jag ingenting längre. Vet bara ATT det kommer snart :)

Och då med bravur!!!

Morgonen idag startade jag på gymmet! 45min gym och 45min cardio på crossen. Skönt att vara igång igen efter ett par dagars vilande och slappande. Men nu är jag tillbaka där jag ska vara.

Vad gör ni idag?

/Mama, vinkar av mannen och funderar på vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar