lördag 8 februari 2014

Sjukstugan

Här var det sjukstuga. 
Skorpan fick jag hämta hem från FS i torsdags med 39 graders feber. 

Efter träningspasset i fredags blev det min tur. Tyckte jag kände av halsen/påbörjad förkylning i omklädningsrummet innan jag åkte hem. Och sen gick det fort. Feber och halsont kom på bara några timmar. Däckad.

Lillebror har redan varit sjuk men har fortfarande en envis förkylning kvar. Mannen är den enda som klarat sig. Peppar, peppar. 

Usch! Så tråkigt det är. Vi har mycket att stå i med huset, alla möten och uppdrag vi ska ut på. Finns inte riktigt tid för detta. Men inget att göra något åt. Bara att gilla läget. 

Jag får se det från den positiva sidan - jag har mycket tid till googlande efter tapeter och inredning :)

/Mama, fortsätter att vila sig frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar