lördag 1 november 2014

IKEA - igen!

Jaha ja! Då har vi varit på inspirationstur på IKEA igen. Eller vi, VI var fysiskt där både jag och min man men JAG var där ensam när vi kommer till närvaro, engagemang och psykisk närvaro :)

Min man hatar IKEA!

Han skulle aldrig erkänna det.
Men det gör han. 

Så. Nu tog jag lite kort på vår blivande garderob. Jag gillar'n! 

Sen har jag lite tankar kring tavlor.


En dörr av denna högblanka!...


...och en spegeldåörr!


Dessa dörrer kommer sitta på denna!

Tror minsann det blir bra, jag!

Och så var det detta med tavlor och annat "piff" som väggarna gärna vill ha.




Jag gillar den första. Svart/vitt känns skönt på ett sätt.

Men så fastande jag även i denna hörnan också...


 ...galna färger likt en serietidning. Eller något gammalt LP-skivomslag

Lite kluven. Många tankar. Tänker vidare.

/Mama, blir glad av färger. Och glad är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar