fredag 7 november 2014

Imorgon kör vi!

Packar som en tok! Och Lillebror packar upp igen i tron om att han ger ett handtag.

Mannen jobbar. Jag försöker komma iordning med packning och två kidz. Det är en utmaning. Men det går. Allt går bara man vill.
Men jag saknar min mamma. Enormt mycket. Jag hade behövt henne här nu. 

Har nyss läst godnatt-saga för de två små. Den större av dem sover redan. Men Lillebror känner på sig att jag inget hellre önskar än att han ska somna fort ikväll. Jag har en lång natt framför mig. Så han håller sig duktigt vaken genom att tjoa "mamma!" en sisådär var 30e sekund!!!!

Men snart så. Snart tar jag tag i våra flyttkartonger.

Idag har de varit och tagit ner ställningarna runt huset! Sakta men säkert växer huset fram från byggarbetsplatsen. 


/Mama, är snart i full färd med flytt. Vad gör ni i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar