onsdag 10 juli 2013

Kvällsrubrik

Svårt detta med rubriker.

Imorse var jag på gymmet före 8 och körde ett Indoor pass på 45min.

Det är så skönt att ha träningen genomförd på morgonen. Man blir pigg och får en massa energi åt dagen.

Min man har ledigt några dagar. Vi har bra varit tillsammans idag. Vädret har varit väldigt bra för lekparkshäng vilket det fick bli. Men imorgon väntar poolhäng istället 😎

Egen pool har vi nämligen tillgång till vilket inte alls är fel! Imorgon ska bli en stålande dag. 23 grader varmt. Vi kommer vara på plats tidigt :) Åh vad vi längtar. Och detta är bara en försmak av den kommande semestern.

Bäst att sova så jag får vakna av solstrålar i ögonen. Bättre än grus menar jag ;)

/Mama, bor antagligen i fel land. Hade varit optimalt med sol och sommar året om för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar