lördag 13 juli 2013

Segstartad & utemöbler

Åh, så segt det går idag. Det känns att vi var ute igår. Och barnen bryr sig inte om mamma och pappas önskan om sovmorgon. De vill upp i vanlig tid vid 6. U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!!!

Ännu piggare var L idag då cykeln stod och frestade på vardagsrumsgolvet. 9 var familjen Taikon redan klädda och klara för cykeltur och lekparkshäng!

Därefter fick jag in mitt träningspass innan lunch och tvättid. 

Men nu sitter jag här och tänker inte göra speciellt mycket mer idag. Solar mig med utsikt över vår lilla innegård 


Efter mycket om-och-men fick det äntligen flytta hem lite utemöbler till vår uteplats. Lagom, behagligt och inte för dyrt. Precis som jag vill ha det!



Nu inväntar vi Lillebror som sover middag. Sen bär det av mot affären. Det är ju lördag och dags för LÖRDAGSGODIS!!!!! Så klart!

/Mama, passar på att åter igen gratta systeryster som fyller hela..."29 år"...(var det någon som kvittrade)...det kan vara så att siffrorna inte stämmer - men födelsedag är det med säkerhet! GRATTIS ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar