tisdag 9 juli 2013

Solsken & effektivisering

Lilltösen sov hos farmor & farfar inatt. Jag fick egen tid både igår kväll och imorse. Herregud! Vad klagade jag på när jag bara hade ETT barn??? Vad var det jag inte hann med då??? Om jag bara hade vetat...

Hur som helst. Jag fick väldigt mycket gjort när jag hade den ena kotten på utlåning. Städade hela lgh. Plockade och sorterade så som jag aldrig hinner annars. Slängde sopor (sorteringen) batterier, glödlampor, pappersinsamlingen osv. Bokade tvättid. Och när Lillebror sov - hann även golven bli torkade. 

Sen kom loppan hem och ordningen var återställd ;) Dvs kaos in da house!!! ❤

Det fick bli lekparkshäng och glassätning istället. Härliga dagar!

Sen väntade tvättid 18-21 och däremellan träning - på vardagsrumsgolvet. Imorgonbitti kör jag Indoor 45min med start 8:15.

Sååå...nu behöver jag sova!

/Mama, önskar er alla en god nattssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar