lördag 12 oktober 2013

Söndagssolsken!

Imorgon väntar ännu en dag med solsken - vad SMHI säger idag i alla fall. 

Det blir till att ta en promenad till dansen imorgon då mannen har bilen till jobbet. Honom har vi vinkat av ikväll och får inte träffa förrän måndag morgon igen. 

Så, morgonpromenad till dansen på ca 40min blir en toppenstart! Sen fortsätter vi bara att stegra. Efter lunch tar jag och barnen pendeln in till stora staden för lite kalasande för bästa J som bränner av hela 35 jordsnurr. Finaste tjejen! OJ vad vi ska sjunga och väsnas för dig imorgon tjejen! ❤🍰🎂🎈

Barnen sover sen 19. Jag ligger slö i soffan efter ett idag mag- och cardiopass på gymmet. Imorgon - vilodag!

Men nu fortsätter jag kvällen i horisontellt läge i soffan. En extra ❤ tanke till min man som ska vara vaken HELA natten bara för att hålla ställningarna så jag och barnen ska få sova gott ;)

/Mama, önskar en trevlig lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar