lördag 1 mars 2014

Tillval

Det är roligt. Spännande. Överrumplande. Tro mig. Tro inget annat. 

Men just nu håller jag på att bli TOKIG!

Vi ska göra alla val inför vårt kommande hus. Och då menar jag ALLA. Alltifrån färg på stuprännor och köksluckor till tapeter, kamin, dörrar och alla möjliga små val som man inte kan tro är något val. Kanske en takkupa??? ;)

Sen är det så att tiden börjar bli knapp så vi har inte hur lång tid som helst på oss att fundera. Egentligen har vi ingen tid alls att fundera. Nästa vecka ska det vara klart!!!

Galet!!!

Och detta är min sämsta sida. Att fatta slutgiltiga beslut. Jag vill hålla saker och ting lite "öppna" så möjligheten att ändra sig finns (konstigt att jag blev gift ;) Det är tyvärr inte möjligt när man ska beställa ett helt hus.

Nej, då får man banne mig ta ett beslut- Hålla fast vid det - och stå sitt kast.

Läskigt! Superläskigt!

Men också jäkligt häftigt!

/Mama, ska nästa vecka besluta varenda liten detalj om sitt kommande hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar