tisdag 20 maj 2014

En födelsedag jag aldrig kommer att glömma!

Ja, idag klev tant ytterligare ett steg mot - tant! :)

Kan inte riktigt rå för att siffran som visar min ålder börjar störa mig en aning. Tycker liksom det räcker nu. Jag vet, jag vet...åldern ÄR bara en siffra. Men det stör i alla fall mig!

Skit samma!

Jag tyckte den här födelsedagen kunde ha hoppats över - ända tills jag stod här med hakan i backen och trodde jag drömde. 

Från ingenstans dök min pappa och syster upp för att överraskningsgratta! Sååå långt de kört för min skull. Sååå glad barnen blev. Sååå glad jag blev av att se dem. Det var många månader sedan sist.

Kvällen toppades, om så möjligt, med att min bästa vän med sin bästa hälft anslöt sig med oss för middag och tårtätande!

Jag är så lycklig!

Jag har fått SÅÅÅ fina presenter, blommor, meddelanden och sms. Telefonsamtal, mail och brev! Känner mig som en riktigt kunglighet :)

Så tacksam jag är! Så tacksam så jag önskar ni kunde känna det jag känner. Men eftersom det blir svårt vill jag bara att ni ska ta mig på orden när jag säger att var och en utav er har gjort min dag till något oförglömligt! Något stort och speciellt!

1000, 1000 tack för det!!!


/Mama, är galet lycklig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar