onsdag 14 maj 2014

Upprymd

Det händer alldeles för mycket runtomkring mig för jag ska hinna blogga. Låter inte riktigt som en bloggerskas bästa argument för sin frånvaro. 
Det borde väl vara tvärrtom eller!? 

Händer det mycket ska väl fingrarna glöda över tangentbordet.

Hur som helst så rullar våra dagar på i som vanligt för högt tempo. Jag söker jobb. Sköter markservicen. Har största ansvaret för barnens vardag. Söker ännu fler jobb. Och just det...så bygger vi hus också!!!! Den lilla grejen också ja... ;)
Det börjar hända lite nu. Och innan denna veckans slut så ska det förhoppningsvis har hänt lite till. Det går inte fort - än. Men snart så!

Jag borde sova nu. Men är upprymd. Har haft en härlig och inspirerande dag med finaste vännen. Vi har passerat mycket i vår tankeverksamhet tillsammans. Mycket händer och mycket är på gång.

Vi har njutit av sol och värme. Och inväntar mer därtill under morgondagen.

Men först bör jag ha mig några timmars sömn. 

/Mama, önskar sig fler jobb att söka. Hjälper ni mig med det eller!?

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar