lördag 21 januari 2012

2-års kalas!

Igår hade vi 2-års kalas här hemma. Liten har blivit stor...eller i alla fall större. Passar inte så bra att kallas Liten längre :)
Det var en härlig dag med mycket uppvaktning på dagis och kalasande med mormor & morfar på kvällen. Men det glada vände i morse när febertermometern visade 38.0 redan vid frukost. Nu stiger bara eländet. Jag har nyss varit iväg och hyrt film (Barnen i Bullerbyn - eller som L säger; "Butta") och fyllt på medicinskåpet med alvedon om det skulle behövas. Måtte det gå fort över.

Nu tar vi det bara lugnt idag. Det blev en film till mig och mannen också. Äntligen ska vi få en kväll tillsammans! Det var väldigt länge sen nu. Vi har bara gått om varandra mellan jobben.

Nu blir det lite jobb. Sen hoppas jag kunna ta mig iväg för att hämta en väska som min syster köpt till mig. Jag längtar! Visar sen.

/Mamaträning, råkar ha väskfetisch ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar