torsdag 26 januari 2012

Nästan feberfri

Vilken lycka! Högsta vinsten! Jubel!
Liten har sen igår nästan varit feberfri. Det är inte många små grader över det normala och det är till och med så bra att hon börjat trotsa igen! ;o) Må jag ångra mig nu men jag har saknat trotsen!!!! Hon får göra vad hon vill, när hon vill och hur mycket hon vill - bara hon får vara frisk.
Men det ser ut som om att det blir jag som måste vara hemma från jobbet med henne imorgon också - vilket egentligen inte alls passar mitt schema. Tok-mycket att göra men jag försöker att inte tänka så mycket på det. Hade hoppats på att mannen kunde vara hemma men det ser svårt ut. Jag och Liten får mysa vidare i sköna kläder och med sängkläderna och 100 kuddar i soffan (ganska mysigt är det faktiskt)

Nu blir det pannkakor!

/Mamaträning, är glad att ni inte ser hur jag ser ut i mina myskläder, osminkad, bh-lös och med stor toffs mitt på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar