tisdag 24 januari 2012

Min viktiga väska och jag...

...har varit på jobbet och slitit idag. Visst är den fin! Eller ja, fin och fin...men väldigt praktisk i alla fall. 


Idag har det varit en tuff dag på många vis men framför allt så har jag fått röjt för de två kommande dagarna (minst). För nu kommer mitt livs första VAB-dagar. Känns självklart inget vidare och det är inte så att jag önskar den erfarenheten. Men nu är det ett faktum. Liten är inte alls bra och det börjar oroa mig. En dag till avvaktar vi sen får vi nog uppsöka läkare.
Snälla håll era tummar för oss eller be oss en bön eller vad ni nu tror på...bara att Liten får bli frisk.


Jag skulle den här veckan äntligen få komma igång med träningen och se hur det blev med det(!) Gick åt skogen. Jobba först och sen hem och avlösa mannen som ska jobba. Undrar vad det blir av mig tillslut. Kommer totalt att förfalla.
Men kan upplysa om att 30 benböj varje dag genomförs i alla fall. Tänker INTE få ett instabilt bäcken. Rygg och bröst är också en viktig del under graviditeten...men den biten är det sämre med. Vill köra TRX och det kommer bli vår nästa investering här i huset. Prio 1!!!!


Nu blir det till att slappa resten av kvällen och lägga sig tidigt. En relativt vaken natt väntar då Liten inte sover någon längre stund i stöten. 


/Mamaträning, ber en stilla önskebön för sin skorpa (det måste väl vem som helst kunna göra trots att man inte är troende?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar