onsdag 5 juni 2013

Efter depp kommer mindre depp!

Nu har jag deppat klart om midsommar tycker jag. Fast jag måste ju säga (igen) att det är skit!!! Känns skit.

Det roliga jag skulle berätta ikväll får lov att vänta tills imorgon. Vi fick andra impulsinfall och stack iväg hela familjen efter mannen anlänt från jobbet. 

Efter det trillade det på med handling, matlagning, träning och tvättid.

Men imorgon kommer det bli än mer skoj. Kan jag behöva efter denna dagen. 

Har nu gjort min meny för morgondagen. Ska nämligen på picknick så det krävdes lite mer planering över vad som kan stoppas i munnen. Men det blev riktigt bra tillslut!

Nu är jag trött. Bara trött. Min man är ledig imorgon så han ska få ta natten med ev. vakna skrikande barn - JAG ska alltså få sova!...eller ja, efter att jag ruskat liv i honom - vilket egentligen kräver mer jobb av mig än att gå upp själv. Men, det är en principsak! :)

Så nu sätter jag punkt för idag.

/Mama, googlar vidare på midsommaraktiviteter i trakten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar