tisdag 25 juni 2013

Shoppingdag!

Försök nummer 2. På't igen bara. 
Min shoppingdag innan midsommar gick inget vidare. Mannens jobb kallade alldeles för tidigt. Främmande stod på kö för att gratta Lillebror. Jag var stressad till tänderna och kunde inte alls koncentrera mig. Därför gör jag nu ett nytt försök. Och denna gången har jag heeeela dagen på mig.

Självklart ska jag även denna gången hänga på låset kl 10 :)
Men innan dess ska jag hänga på Sportlife's lås som öppnar kl 6. Tänk va skönt att ha gjort dagens träning redan innan frukost!!!

Nu har jag och Skorpan nyss storhandlat på Maxi. Jag sitter ombytt och dricker citronvatten. Dagens träningspass väntar. Hårt, tungt och långt. Men det finns inga genvägar.

/Mama, blir mindre att älska - men under en längre livstid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar