fredag 14 juni 2013

Försöker tagga-till

Nej någon sänggavel blev det inte. Fanns inte tid att hinna med det idag. Vi hann då med andra viktiga saker vilket kanske var bättre än en sänggavel ;)

Nu har vi bakat blomkålspizza, haft fredagsmys och vinkat av pappan som vi ser nästa gång på söndag.

Nu sitter jag här och försööööker tagga-till att byta om och förvandla vårt sovrum till gym. Det tar dock emot, gott folk. Vill bara ta min träningsvärk, mätta mage och onda huvud och krypa upp i soffan.

Meeeen...soffan ger mig inga muskler. Måste försöka övertyga mig om det. Och bara jag hoppar i mina träningspaltor så kommer det kännas lättare. SEN ska jag gosa ner mig med kudde och täcke och titta på "The Rock" kl 22.

Så, se så, Mama - KÖÖÖÖÖR NU!!!!

JALLA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar