lördag 22 juni 2013

Midsommar & mått

Midsommarafton är avklarad. Ja, det är precis så jag känner. Det var en hemsk dag - fram tills kvällen då jag äntligen fick besök!

Min man jobbade - jobbar än - och jag vet inte när han kommer hem. Han åkte tidigt igår. Kvar blev jag och barnen, utan bil och dåligt väder. Fan va jag tyckte synd om mig själv. Jag som är firandes drottning och älskar traditioner. Så här satt vi och gjorde precis samma saker som vilken dag som helst. Vi hann ut och plocka lite blommor innan regnet - alltid något. Jag tog mig lite sill till lunch (som en ensam pensionär) 

Nej ni, detta var sista gången jag sitter så här. Från och med nu tänker jag ha planerat saker för MIG och barnen - alltid. Man är sig själv närmst har jag märkt och det känns tydligt sådana här gånger.

Firade gjorde jag däremot efter att sett mina mått som går helt åt rätt håll. Minus rätt igenom - på alla punkter! Tjohoo för mig!!!!

Kvällen avslutade jag tillsammans med middagsfrämmande. God mat, dryck och sällskap!

1000 tack för en trevlig kväll S <3
Fantastisk dessert du gjorde!!!

/Mama, försöker hitta en plan för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar