fredag 7 juni 2013

Nationaldagsfirande & finbesök

Full fart!

Gårdagen var toppen! Vi firade 6e juni med härliga vänner med en picknick&lekparks- häng! Hur gott som helst. Den höggravida mamman, i familjen vi träffade, strålade ikapp med solen. Hon bar upp sin toppiga mage med elegans och jag önskar jag kunde gjort detsamma, med en bråkdel av hennes glamour, när jag för ett år sedan befann mig i samma tillstånd :)

En skön dag i solen blev det. Barnen lekte sig trötta och L var precis svart i ansiktet när vi hade satt oss i bilen påväg hem. Nöjd som aldrig förr!

På kvällen fick jag finbesök från förr! Vet inte hur många år sedan det kan ha varit sen vi sågs...5 kanske(?) Det var så himla trevligt. Först kaffe här hemma sen promenad. Jag var inte hemma förrän efter 22. 

Fantastiska dag!

Jag njuter än.

Men tvingas nu till dagens kall. Här och nu. Jag laddar för uppdrag: "Lillebror till sjukhus". Nu sparkar vi igång igen och hoppas på att inga återbud lämnas.

/Mama, är en lite nervig mamma - igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar