måndag 20 januari 2014

För fyra år sedan...

...satt jag nu med en sex timmars gammal guldklimp i min famn. En för oss då okänd och oupptäckt person som skulle visa sig vara uppvaknandet om vad meningen med livet är. 

En tös som hade så bråttom att upptäcka livet att jag knappt hann få av mig kängorna på BB - allra mindre hann vi in på förlossningen. Vi höll till i undersökningsrummet. 1h och 20min.

Nu sitter vi här idag med en klok och intelligent flicka som ger oss lyckliga skratt, goda råd och oändligt med kärlek. MEN hon lockar även fram våra gråa hår, vår bristningsgräns och vetskapen att tålamod kan man aldrig få för mycket av!

Grattis älskade barn på din 4-års dag!

Nu rockar vi vidare på denna födelsedag :)

/Mama, har ännu en dag då hon är den lyckligaste och malligaste mamman som finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar