torsdag 30 januari 2014

Morotssoppa & jakten på den perfekta träningsskon

Idag provade jag ett nytt recept på en morotssoppa som blev till stor belåtenhet för hela familjen. 

Basen var morötter, linser, selleri, lök och vitlök!


Himlans gott!

Som en galning håller jag på att leta efter den perfekta träningsskon men har inte hittat rätt ännu. Jag tunerar runt på alla tänkbara sportaffärer och provar ut hela deras sortiment. I tisdags övergick jag till nätshopping! Fri frakt, fria returer. Härligt tänkte jag och satte igång att klicka. Nu kan vi börja sälja skor här hemma - för inga passade!!! MORR!!! 

Imorgon är det jag som bestämmer mig och går ut och köper mig ett par skor. Det lutar åt "Nike Lunarglide 5".
Vad har ni för träningsskor? Förslag? Märke?

/Mama, är pirrig som 17!!! Imorgon blir vår hemlis officiell!!!! Håll utkik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar