söndag 26 januari 2014

Middagstips & stor irritation!

Åt en mycket god middag idag bestående av bakad sötpotatis och kesoröra! SÅ gott!


Det kan jag rekommendera!

Mycket mat och ätbart har det blivit de sista inläggen :) Men det är ju livet - eller hur!? Hur vore livet utan god mat!!!

Att jag tränar varje dag och fortfarande håller igång och kämpar mot mina mål försöker jag ligga lågt med ett tag. Har fått vissa indikationer på att det sticker i ögonen och missuppfattas som någon form av skryt och självcentrering. Och har jag framhållit min viktresa på det viset så har jag verkligen misslyckats med mina inlägg och min mening med att blogga om det. Hur som helst så ligger jag lågt och hoppas vi kan skippa denna omtalade Jantelag som tar alldeles för stor plats i Sverige. 

Tills dess inväntar vi slutet av veckan när jag ska få berätta om nästa stora händelse. Svider det inte tillräckligt nu så kommer det att göra det då!

/Mama, är en besviken och mycket irriterande Mama just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar