lördag 23 juni 2012

Midsommarafton & Babyblues

En riktigt glad midsommar vill jag börja med att önska er alla! Jag vill också passa på och tacka för alla fina presenter, blommor, blomsterbud och gratulationer efter lillebrors entré! Vi är så glada och tacksamma! Fina ni! Det lite mindre roliga är att den berömnda bluesen har tagit över mitt förnuft, min sinnesnärvaro och mitt kontrollbehov. Likt att sätta på en vattenkran forsar plötsligt tårarna ned för mina kinder. Alla känslor ska på någotvis bearbetas och detta har kroppen röstat fram som ett vinnande koncept. Vet inte om jag är lika förtjust :) Det får vara som det vill men nu är det dags att nussa kudden! Dröm nu sött om den ni ska gifta er med. Och till er som inte vill det, god natt till er också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar