måndag 11 juni 2012

Kvällstankar

Har lagt mig tillrätta mellan en massa kuddar - under magen, bakom ryggen och mellan knäna. Ett jäkla pusslande innan man får komma till ro. Och ändå finns det inget välbehag eller avslappning med det så här mot slutet.
Funderar just på om jag ska behöva gå upp igen för att putsa bikinilinjen och måla på tånaglarna en omgång till. Tänk om det skulle ske inatt och jag inte är helt förberedd. Men efter större eftertanke....jag ORKAR inte kliva upp och ta tag i det. I värsta fall är det liksom nästan 2 veckor kvar. Så varför oroa sig för att det skulle bli just inatt.
Men med min otur så får jag väl inte bli förvånad ;)
Då får jag ta det då.

Nu måste jag försöka sova lite innan nästa kissvända går av stapeln...om ett par timmar.

/Mamaträning, förstår att man ska vara less på graviditeten så här mot slutet. Det finns faktiskt inget roligt med det - vare sig fysiskt eller psykiskt. Tur att kroppen och hormonerna sköter det där helt på egen hand när man ska känna hit- och känna dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar