söndag 8 juli 2012

Kvällsbloggande!

Minifom is da shit!!!!!
Efter ett par dygns användning är det inget mer skrik på Lillebror utan han pruttar en hel del istället :) Hellre det! Han mår bra och mår han bra så mår vi andra bra också,

Jag skrattar åt honom i skrivandets stund då det bara brakar från spjälisen bredvid mig ;) Ett himla pruppande!!!!

Blev så glad nyss.
Jag har tittat på en present till min man som jag skulle beställa på nätet. Men det är ingen panik så jag har dröjt lite. Av en tillfällighet var jag inne på sidan nu och då har de "helkampanj" på just den grejen jag skulle köpa. Detta blev 120kr rabatt. Välkommen så jag och klickade hem presenten. 120kr är kanske inte så mycket men det är alltid något så jag är så nöjd så!

Tyvärr kan jag inte säga vad det är än då risken är ganska stor för att han kommer in här och snokar :))

/Mamaträning, har ögon som går i kors. Dags att nanna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar