tisdag 3 juli 2012

Våginköp och invägning

Imorgon smäller det! Imorgon är det dags att ta tag i detta med mat och motion. Jag är äntligen redo och på banan att få köra igång. Taggad till tänderna.

Det bästa av allt är att jag vägde in mig. Eller först och främst var vi iväg och köpte en våg. En snygg sådan! Jag sa redan i butiken att jag skulle ha en SNYGG våg som samarbetade väl ;) Väl hemma så stod vågen på +4kg sedan invägningen på MVC. Alltså, 11kg har liksom trillat bort av sig själv utan att jag gjort något. Jag känner mig så tacksam och lättad för då var det mesta vätska som jag dragit på mig. I mina ögon är 15kg mycket att jobba bort. Men nu återstår 4kg och det är det första delmålet - att nå invägningsvikten. Sen tänker jag ta det vackert. Tänker inte haka upp mig på vikten utan att midjemåttet ska vara under 88cm. DET är mitt mål!


Jag håller fortfarande på att tänka ut mina belöningar som jag ska unna mig på resans gång. Småbelöningarna är inte riktigt klara ännu men när jag nått mitt mål är det en helt ny garderob som ska få inhandlas! Tjohoo!

/Mamaträning, snusar sin bebis i nacken och nattar honom för idag <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar