torsdag 5 juli 2012

Trötthet & måtten registrerade

Hjälp! vilken tröttsam dag! Har haft fullt upp med att försöka hålla mig vaken. Barnen har varit jättesnälla. Lillebror har sovit precis som han gör varje dag.Liten har tittat på "Händige Manny" och badar i poolen om vartannat.

Nu ska jag passa mig för att berömma för mycket. Klockan har ju inte slagit midnatt ännu :)

Både Liten och Lillebror sover och jag tänker smyga iväg och sätta på kaffe nu - om båda nu somnat in ordentligt.

Alla mått är tagna och noterade nu och även vikten. Idag har jag handlat basen som alltid ska finnas hemma;

Avokado
Keso
Nötter
Kvarg
Finn crisp
Soya mjölk
Bär

Idag har varit en sån där bra dag utan några sug efter något och inte heller någon större aptit. Tänk om varje dag kunde se ut så här va lätt det skulle gå.

Men nu tillbaka till det där kaffet.

/Mamaträning, ser fram emot morgondagen då hela familjen kommer att vara samlad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar