onsdag 4 juli 2012

Längtar "hem"!!!

Den här tiden är den värsta på året. Längtar hem så jag håller på att bli tokig. Nej, vi har inte bott här där vi bor nu så länge. Vi flyttade några mil kan man säga. Vi längtar tillbaka och med största sannolikhet är vi "hemma" snart igen. Sen är det så typiskt mig att säga "hem" när jag är här och "hem"när jag är där. Förvirrad i vanlig ordning.

Men nu ska jag försöka hålla känslorna på rätt spår. Det är inte det lättaste i dagsläget. Det är ett himla tjutande på mig hela tiden.

Mannen har börjat jobba och jag har snart klarat min första dag, ensam, i rollen som 2-barns mamma!

Nu ska jag bara slappa i soffan. Båda barnen sover sen länge och det känns lite ensamt. Tur min stora prins har semester snart. Vill bara att vi ska vara samlade hela tiden. Känner mig som rovdjuren där hanen hela tiden ska hålla ihop sin flock :)

/Mamaträning, fullkomligt älskar att kunna ligga på mage igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar