torsdag 14 november 2013

Första julklappen är köpt

Idag har jag inhandlat den första julklappen! Inte vilken julklapp som helst utan en som skulle smugglas in till personalen på FS och som L ska få under december månad - från Tomten!

Enkelt.

En gullig grej kan jag tycka. Föräldrarna köper en liten julklapp för ca 40kr (till sitt eget barn) Klapparna hängs sen upp i en julgran och varje dag delas en klapp ut!

Tjohoo!!!

Jag fick tag på en söt klapp som jag hoppas kommer glädja vår stjärna ❤

Återkommer om innehållet!

Idag är mannen ledig...och imorgon...och...på lördag...och...

...hur som helst. Imorgon bär det av mot badhuset. Svettas redan nu över hur det ska gå med vår envisa Skorpa. De kommer få stänga badhuset för att vi ska få hem henne...jag lovar...

Återkommer.

/Mama, kollar på Betnér och skrattar så tårarna rinner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar