fredag 1 november 2013

Konversation med Olga!

Idag har jag haft mailkontakt med Olga Rönnberg. Jag är upp över öronen mallig över berömmelse, peppande och häpnadsväckande nyheter hon kommit med - gällande mig - som jag inte visste om mig själv!!! :)))

Jag är så himla mallig, lättad och jävla glad att jag genomfört detta. Att jag GENOMFÖR detta!!! För jag tänker fortsätta lite till med PT-online!

För vet ni vad go vänner...jag befinner mig inom "normalvikt" nu. Jag har inte för högt BMI längre. Jag har ett hälsosamt midjemått och går inte längre under rubriken "överviktigt"! 

17 april 2013 började min resa. Och jag har slitit. Som ett djur har jag slitit. Jag vill absolut inte ha applåder eller wow-vad-duktig-du-är kommentarer (den biten sköter jag så bra själv - för jag är mallig - tro mig) För mitt första delmål, som jag nu uppnått, har varit att inte ligga inom någon som helst hälsorisk. Det gör jag inte längre.

Jag kan nu slappna av och börja tänka på att omforma min kropp istället. Börja finslipa och börja bli petig. Resan är fortfarande långt ifrån mål men den är ta-mig-17 i sitt viktigaste DELMÅL!!!

/Mama, dricker rött, har ätit god middag, ska kolla film med sin man och har en nyinköpt sportBH i kassen bredvid sig ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar