söndag 10 november 2013

Pappas dag & träningsklaga

Självklart har vi firat vår finaste och bästa pappa - som vi har tur är just VÅR pappa!!! ;)

Nu när kalasandet och firandet är över är det bara en sak kvar - träning - för mig. Cardio 60min står på schemat och jag gör allt som står i min makt för att hitta den perfekta ursäkten för att slippa. 

Jag är trött. Jag har hållit igång HELA dagen med aktiviteter för barnen. Jag kanske håller på att bli sjuk(?) Jag har dåliga skor. Favorit sportbh:n ligger i tvätten. Dåligt med batteri i mobilen som gör att jag inte kan lyssna på musik under hela passet. Hm, sa jag att jag var trött??? 

Nej...ingen ursäkt blir godkänd. Bara att svira om och ta sig iväg. Vila gör mig inte stark. 

/Mama, vet att det blir bra bara hon kommer iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar