onsdag 27 mars 2013

Avskeden

Jag har dragit på det länge och det har gått att göra det. Tyvärr går det inte längre. Det har blivit dags att säga adjö. "Tacka för mig". "Kul att lära känna".

Jag är dålig på mycket men det finns inget jag är så usel på som att ta avsked.

Igår kväll var två av mina tidigare kollegor här för att just säga "adjö". Tidigare kollegor men nu vänner för livet.

Jag och barnen har fått så fina presenter! Bortskämda är vad vi är. Som jag visade tidigare fick jag den härliga kaffemuggen utav en av tjejerna. Igår fick jag ett berlock till mitt Sabo armband av den andra kollegan <3
Otroligt fina saker. Jag kommer ha mina vänner med mig VARJE dag! En hänger på armbandet och en dricker jag kaffe tillsammans med fler gånger VARJE dag.

Åh, hörrni vad jag inte vill detta. Vad jag inte vill säga hej då. Tack snälla söta ni för igår kväll. Ni är verkligen fantastiska. Jag kommer sakna er så det skär i mig. Men jag vet också att vi kommer att ses framöver så mycket vi kan. Jag ska ju inte emigrera. Jag finns kvar i landet.
Fina, fina vänner <3 <3 <3

Nu ska jag smyga upp och börja förbereda en stor fruktsallad som Skorpan ska bjuda på FS idag. Frukt och glass. Idag är L sista dag på hennes första FS.

/Mama, torkar återigen de där envisa tårarna men lägger upp en glädjande bild på ett otroligt vackert berlock <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar