måndag 11 mars 2013

Dagen är ÄNTLIGEN snart slut

Många timmar var det på denna dagen. Inte ofta jag brukar säga så. Men idag har vi fått mycket gjort.

Vet inte hur många gånger vi kört till tippen. Kyl, frys och skafferi är urplockat (det som behövs) och rensat.
Badrumsskåpen och kommod är rensat.

Vi har skrattat, packat, gråtit (eller jag har gråtit och min man har tröstat) packat lite till och gråtit ännu mer. En känslosam dag som äntligen snart är slut.

Imorgon ska jag ta barnen på "Kom och sjung". Skönt att göra något annat. Sen ska vi gå på restaurang och käka middag då visningen är. Blir en bra dag!

Nu ska jag nätshoppa till Lillebror. Han har vuxit ur sin garderob - igen!

/Mama, kollar på Ullared och är så TACKSAM över att inte behöva vara där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar