söndag 24 mars 2013

Till min fina syster som hjälper till mer än hon kan förstå

Turen är inte direkt på vår sida som jag kanske nämnt förut.
Jag fick ta över L ögoninflamation och inatt fick Lillebror magsjuka.

Plötsligt infann sig endast ett stort tomrum i huvudet och jag förstod inte hur jag skulle ta mig igenom detta. Orkeslös, ensam med barnen och med ett igenbommat öga torkade jag, vaggade jag, och tröstade jag en kräkandes Lillebror. Hua!

Natten har inte inneburit mycket sömn direkt och idag känner jag mig som ett vrak.
Så plötsligt, som en räddande ängel frågade min syster om hon skulle komma och hämta L. L skulle få vara med henne, kusinerna och alla djuren på deras gård. Himmelriket för vår Skorpa!

Nu har hon nyss blivit hämtad. Lillebror sover och jag tänker göra detsamma!

Tack fina syster och M <3 Ni vet inte hur mycket ni hjälper oss just nu!

❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar