tisdag 5 mars 2013

Ser inte lovande ut...

...för mig att hinna bli feberfri inför morgondagens jobb på gymmet. Kravet för att kunna jobba är att jag är feberfri. Lite förkyld överlever jag men inte feber. Och oddsen är inte bra.

Men men. Jag kan bara önska, hoppas och kurera mig.

Familjen är samlad. Barnen sover och mannen och jag ligger sked i soffan. Hur gott kan man ha det!
Vore det inte för att jag nyser, hostar och springer och snyter mig med jämna mellanrum tror jag han också skulle tycka vi hade det mysigt ;)

Under middagen presenterade jag min kommande idé! Ett lysande och väl genomtänk inköp - fram emot sommaren. Min idé uppslukades inte riktigt som jag hade hoppats, om jag säger så.

Lägger snart upp lite bilder så ska ni få se vad han sätter sig emot.

/Mama, förstår inte hur man kan vara en sån bakåtsträvare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar