lördag 9 mars 2013

Gårdagens bubbel & härlig familjedag med packning

Igår kväll var jag hemma hos en tidigare kollega tillsammans med ytterligare en kollega. Vi blev bjudna på jättegod middag, vin och cheesecake! Däremellan bubblade vi i kollegans badtunna. Termometern visade minus 5. Vi bubblade i 39 gradigt vatten! Underbart!!!

Tack finaste, finaste E!

Idag har vi haft en sån där löjligt bra familjedag. Ni vet när allt bara flyter på med snälla och nöjda barn, kära föräldrar och effektiv tillvaratagande av tiden ;)

Vi har packat många flyttlådor. Och grundstädat inför visningen.
Efter lunchen tog vi en långpromenad med Lillebror sovandes i vagnen och Skorpan på cyklandes! Så himla duktig ty cykla hela vägen.

På eftermiddagen fick jag en nattcreme från Decleor av min man. Bara så där. En present! <3

Till middag hämtade vi hem thaimat och hyrde en film som vi nu ska titta på! Tänk om det kunde vara så här varje dag...

...ja, jag behöver ju inte en ny nattcreme varje dag. Då hade jag haft så jag kunde sälja vidare ;) Men att ha det så här skönt och trevligt.

/Mama, ska titta på "Hypnotisören" med sin man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar